onsdag den 18. juli 2012

España baby! (Del 2)


Hola!
Jeg er nu kommet hjem fra Jylland, og er godt træt.. har bowlet, kørt i gocart (det lykkedes mig faktisk at køre galt på den, hahah, bare rolig ingen kom til skade), og spillet lasertag derovre, hvilket ikke var hvad jeg forventede, at skulle lave da jeg tog over for at besøge mine bedsteforældre, men der var godt nok gang i den hihi! Men vil lige smide resten af billederne fra Spanien ind :*

Gåtur langs havnen efter vi havde været ude at spise, i min nye kjole fra ZARA. 

smiler i aftensolen <3

min smukke mor og jeg på en dejlig restaurant <3

Jeg fik crepe m. laks & caviar.. me gusta <3
Morgenmad på terrassen, der var så meget skøn frugt i Spanien, og det kostede ingenting i forhold til herhjemme!
På shopping i Alicante.
Trøje fra ZARA, kunne ikke stå få alle de fine detaljer.
Trøje fra Massimo Dutti, så fin og blød!
(50 euro)
Stropløs kort kjole fra ZARA.
(35 euro)
Regner med at hoppe i denne her lille sag til introfester osv., når jeg starter på handelsskole :')


Helt klart min yndlingsting fra denne tur! Trench-coat fra Juicy Couture, fra vinterkollektionen.
Jeg købte mig en trenchcoat fra H&M tilbage i Februar, og jeg boede nærmest i den. Desværre blev bæltet til den væk i en god brandert til min søde veninde Nellie's konfirmation.. og er altså aldrig dukket op igen. Så da jeg så denne her stod der bare 'Sandra' skrevet på den, hihi! Den er tidløs, og er sikker på jeg bliver glad for den læænge!

Og så kender jeg én, der vil sætte pris på, at jeg har fået mig en ny jakke i 'blotter'-stil, hihi ;)
Jeg har simpelthen SÅ svært ved at finde jeans der sidder ordenligt, jeg prøver altid 100.000 når jeg er ude at shoppe, men kommer kun hjem med et par cirka hver halve år! Så da de her fra Zara passede, skulle de selvfølgelige med hjem i kufferten.. mener de kun kostede 30 euro, hvilket er billigt!
'I'm a freak for sexy lingerie!' som Usher siger <3 (jeg er besat af usher for tiden, fyi)
Gik helt amok i undertøj denne gang, men de her trusser er mine yndlings (H&M i Spanien havde et meget lækrere udvalg end herhjemme synes jeg faktisk)
Håber ikke i bliver stødt af synet af trusser, det kan vel ikke komme som en overraskelse at jeg har sådan nogle på..;)  



Tre par søde ballerinaer fra 'Sfera' blev det til denne gang, de var på halv pris (8 euro, LOL!) <3
Samlede et par flasker af mine yndlingsting fra AUSSIE op fra den lokale drugstore, de er simpelthen så overpriced herhjemme i forhold til i udlandet! Problemet var bare at jeg næsten ikke havde mere plads denne gang, så nøjedes med to (da jeg var i london havde jeg intet mindre end 9 flasker med hjem, hihi!)
Så var det tid til at pakke kufferten :'(
 Jeg er uhyggeligt organiseret, så det var ikke et problem hihi ;)
I den gamle bydel af Altea fandt vi på vores sidste dag, en skøn lille dessert-restaurant, og da jeg fik øje på disse makroner, skulle jeg selvfølgelige lige leje parisienne i Spanien haha..
(Det var nok meget godt vi først opdagede det her til sidst <3)



Så gik turen hjemad klokken 3 om morgenen denne gang (!!) Morgenmad stod på Chai Te og frugt boks fra starbucks, jeg skulle ikke nyde noget af den der flymad, hihi :*




Var lige et smut i tax-free shoppen i lufthavnen, og kunne ikke modstå fristelsen af den her parfume fra Burberry.
Har kigget på den siden mit yndlings girl-crush Rosie Huntington-Whitely blev kampagnemodel for parfumen, og da jeg så duftede den var jeg solgt. Det er 100 år siden jeg har købt en ny parfume, så jeg fik overtalt mig selv, til at den altså skulle være min :*
Det var så afslutningen på min tur til Spanien, den har virkelig været skøn. Føler mig heldig, at jeg har muligheden for at rejse med min skønne familie! Det er virkelig noget jeg sætter pris på, men det er nu også godt at være hjemme igen. :*
Nu mangler jeg bare at min søde kæreste kommer hjem fra sin USA-tur.... <3

Kæmpe kys fra mig!

5 kommentarer:

  1. hej Sandra!

    hvad kostede jakken fra juicy? <3

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde, den kostede 400 euro, men fik damen til at give os 30% ;) <3

      Slet
  2. Hej smukke sandra.
    Vil du ikke snart lave et nyt indlæg? <3
    Og kunne du ikke måske lave et hvor du viser nogle sommer outfits?
    Det ville være til stor hjælp, da jeg mangler inspiration.
    Kh Mia <3

    SvarSlet
  3. lækre ting, du godt nok en flot pige :))

    SvarSlet
  4. Hej Sandra, du er utrolig smuk og virkelig et godt menneske! Synes at det er vildt fedt at du laver blog! Gid man havde en ven som dig:) jeg vil gerne spørge dig om hvordan du holder din hud så flot?:)

    PS. Jeg er begyndt på at spise din diæt og jeg er allerede blevet gladere og tyndere!

    Kærlig hilsen Marie-Louise

    SvarSlet