søndag den 22. april 2012

mit værelse!

Mit værelse

hej bloggen!
for omkring ca. et år siden byttede min lillebror og jeg værelse. mit gamle værelse var hvidt, med højt til loftet og en terrasse. mit lillebrors værelse var større, men uden terrasse. der var også en anden udfordring, i og med der en kæmpe stor skrå væg derinde, som begrænser en del møbler. meeeen, jeg ville altså bytte værelse, fordi jeg ville have en dobbeltseng, og det kunne på ingen måde lade sig gøre på mit gamle værelse. så jeg fik værelset og malede det lyserødt (naturligvis!). jeg har bøvlet rundt med det her værelse, men langt om længe er jeg (næsten) tilfreds! jeg er nemlig sådan én der konstant skal flytte rundt på ting inde på mit værelse. men nu har jeg nogle få billeder af hvordan her ser ud nu! 



de bøger, som jeg har gang i lige for tiden. nederst er den første Harry Potter bog, fordi hvornår har man ikke brug for den? så er der "How to Walk in High Heels", som er god at have i enhver krise situation! lige nu mangler jeg ca. 50 sider af "L.A Candy", og efter det vil jeg i gang med "Divergent" som skulle være samme genre som "Hunger Games". 







ja okay, siden jeg fik min seng er der et KÆMPE tomrum bag den! men der kan jeg bare skubbe alt mit rod hen... (den grå kasse ude i siden til højre, er en kopi merchendise ting af Hermione fra Harry Potter's tryllestav... misundelig? ;-) LOL, jeg R en nørd ) 

ikke mere snak, tid til fitness! 

KYS KYS FRA MIIG 

1 kommentar:

  1. Synes du skulle lave et lille hygge-sted bag din seng! :)

    SvarSlet