fredag den 20. januar 2012

Pretty Little Things

Var en tur forbi Daddy's arbejde i torsdags, og kiggede
kærligt til smykkerne. 

Smuttede forbi Joe & The Juice op til flere gange denne uge,
what's not to love about cute guys & food?

Perch's Te-hus med Maria-pigen!
Drak Kronprinsesse Te.



Der blev spillet Wordfeud, og det var intenst!




Middags-selskab med pigerne. Champagne & Breakfast at Tiffanys!

Og sidst men ikke mindst, nye støvler.
Har haft en uge fyldt med terminsprøver, og for at kompenserer lidt for det har jeg shoppet og spist som aldrig før! (Det er løgn, faktisk er det på ingen måde unormalt for mig at shoppe og æde så meget..) 
Har kastet mig ud i at holde et middagsselskab, hvilket i første omgang ikke gik så godt.. jeg siger jer, der var bacon over det hele, og jeg kunne bare ikke finde ud af at koge spagetti! På trods af lidt modgang i køkkenet endte jeg dog op med en herlig omgang pasta carbonara som mine tøser (og far) heldigvis tog godt imod! Mm!

Nu er der ikke så meget tilbage at sige, andet end God Weekend Peeps. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar