tirsdag den 10. januar 2012

abercrombie & fitch












Musikken brager. Duften overvælder en, og man træder ind med rødblussende kinder, og man kan ikke helt finde ud af, hvor man skal placere sig, i forhold til den halvnøgne dude, der byder én velkommen. Yes yes, jeg taler om Abercrombie & Fitch på strøget.

Jeg har gået i abercrombie fra jeg var lille, fordi da jeg boede i Texas var det stort derovre, og mine forældre sørgede for at opdrage mig godt ;-) Derfor har deres tøj aaaaltid været med lille mig<3
Nu er det eeendelig kommet til Danmark, det er efterhånden et stykke tid siden, men stadig relativt nyt! Og det er hurtigt blevet populært, i wonder why...

Så her er nogle billeder mig og min veninde, Maria, taget i Abercrombie style + noget trusseguf til sidst haha!
KYYYS


Ingen kommentarer:

Send en kommentar