fredag den 10. august 2012

Back 2 School: Fashion & Organization


Hej Bloggen!
I dag har jeg endnu et  'back 2 school' indlæg hihi <3
Jeg har lavet lidt Back 2 School shopping på det sidste, både i tøj og organizations afdelingen. 

Vi starter med det sjoveste, som er tøj, hihi! Jeg har sammensat nogle outfits, som jeg garanti vil rende rundt i her i starten af skoleåret. Jeg har lige ryddet ud i skabet, så alt er i den skønneste orden! Det vil jeg faktisk råde jer til at gøre, hvis i keder jer en dag - ryd ud i skabet og sammensæt nogle nye outfits, det er ligesom at få helt nyt tøj! Supplér med lidt shopping hvis du har lyst(og penge..), det er altid lækkert med lidt nyt op til skolestart. 

Outfit 1: All business
Jeg faldt over disse vildt fede højtaljede leggings/bukser i Zara i mandags, og da jeg så prøvede dem, var jeg solgt! De er super dejlige, jeg elsker dem allerede hihi. De er lidt anerledes, så en enkel hvid trøje er nok synes jeg. Toppede det af med Chanel-inspirerede ballerinaer for et elegant udtryk, trés chic!
Trøje H&M, 70 kr.  Bukser/Leggings Zara, 199 kr. Ballerinaer Pieces, kan ikke huske prisen (de er gamle) 


Outfit 2: Sweet 

Denne delikate top fra Day er ny. Jeg er helt vild med blonder og romantisk stil, hvilket afspejler sig her, hihi.
Top Day Birger et Mikkelsen 300 kr. Cardigan H&M 170 kr. Leggings Aner det ikke 
Outfit 3: Business in the front, party in the back
Denne her trøje fra Zara ligner en ganske almindelig striktrøje forfra, men bagpå er hele ryggen i chiffon. Desuden er der et bånd,  der når det bindes, fremhæves taljen på en flot måde, og giver det hele et figursyet udtryk. Det er lidt svært at se på billedet her, men tag mit ord for det, hihi!
Som i kan se elsker jeg ballerinasko, de eneste typer sko jeg går i er faktisk også ballerinaer eller støvler (eller stiletter til fest). Jeg er ikke en sneakers type, jeg synes bare ikke de klæder min fod! :(
Trøje Zara 299 kr. Bukser Zara 299 kr. Ballerinaer H&M 79 kr. 

Outfit 4: Casual Cool
Til de afslappede dage!
Trøje Zara 499 kr. Bukser Zara 499 kr.
Jeg ved ikke om i kan fornemme at jeg er glad for Zara? ;)
Velsiddende og lækkert undertøj, gør at man altid føler sig veltilpas! I hvert fald for mig, hihi :*
En klassisk, velsiddende t-shirt er et altid et hit, og god til de dage hvor man bare ikke har noget at tage på!
SNOB 299,-

I H&M har de lige nu alle disse bedårende øreringe, til kun 39 kroner! Jeg elsker dem alle, og de er alle så klassiske at de næsten passer til hvad som helst.

Nu til organizations delen! Jeg havde bestilt en kalender/lektiebog, men den er ikke ankommet endnu :( Havde ellers tænkt jer at vise hvordan jeg holder styr på lektier, aftaler mm., men det må blive en anden god gang (hvis i ellers gider se det!)
Dog har jeg et par andre småting, jeg bruger i forbindelse med skolen, jeg lige ville dele med jer <3
Jeg skriver ikke med blyant, kun i matematik, hvor jeg bruger stiftblyant. Det er meget sjovere at skrive m. kuglepen fine farver synes jeg (ved godt det lyder nedern, men jeg sværger det gjorde det sjovere at tage notater i historie), og så kan man også bedre holde styr på ens notater, ved at udvikle et lille system. Fx. Årstal i lyserødt, eller lignende. Nu har jeg ikke et system endnu, da jeg skal starte et helt nyt sted.  
Sticky Notes! Jeg bruger dem overalt, i min lektiebog, i mine tekstbøger, til at holde styr på notater, til at sætte på computeren hvis jeg skal huske noget.. De er bare smarte! 
Notesbøger i fine farver, til de forskellige fag. Er lidt uvis på om hvorvidt man får udleveret hæfter, men uanset hvad, kan jeg godt lide at have nogle gode nogle!
Det er godt at have en mappe som denne med inddelings rum, til at smide alle de løsark (som jeg altid smider væk ellers), man får udleveret i de forskellige fag, ned i. Så kan man altid organisere det senere!
Jeg har også købt en masse ringbind, stiftblyanter, viskelædre mm. men så spændene synes jeg nu ikke det var, hihi ;) Jeg har bestilt fra Lomax, via. min fars arbejde.
Det var hvad jeg havde om organisation og tøj, for nu! Nu er der ikke længe til skolestart, jeg starter på mandag. Hvornår starter i?
Jeg nyder det sidste af ferien i fulde drag. Jeg er lige kommet hjem fra en romantisk 'weekend'(som ikke lå i weekenden lol) med min kæreste. Vi havde lejet et hotelværelse torsdag-fredag inde i byen. Vi var ude og spise lækker sushi, shoppe lidt, og se på alt hvad der skete inde i byen. Der er jo gang i den, her i modeugen, og gratis mad og drikkelse over det hele, haha! Efter det tog vi hjem til hotellet hvor vi slappede af og nød hinandens selskab. <3

Kys og kram fra mig! <3

2 kommentarer:

  1. Elsker dine looks især look nr. 2, hvor ligger butikken henne, hvor du har købt din day birger et Mikkelsen top ? :) (elsker din blog!<3)

    SvarSlet
  2. Elsker når der dukker et indlæg op fra netop din blog! <3

    victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet