fredag den 29. juni 2012

det var den folkeskole, hvad nu?



jep. i onsdags modtog jeg mit eksamensbevis, og jeg er nu officelt done med folkeskolen!
det er en meget mærkelig følelse, og jeg tror ikke at det er gået helt op for mig, at jeg ikke skal tilbage i klassen på mandag. jeg har nemlig virkelig haft sådan en dejlig klasse, og vi fik også sagt farvel med et brag af en fest, efter vores translokation.
har ingen billeder fra selve translokationen, men har lidt fra inden.
far & datter inden vi tog op på skolen til translokation <3


jeg havde denne sweaterdress fra french connection på, som er den samme som jeg havde på første skoledag i år.. lidt sentimental er man vel <3 efter mange overvejelser tog jeg flade sko på, da jeg lige kunne se mig selv falde på vej op for at modtage mit eksamensbevis.. det ville være klassisk sandra ;)



øreringe fra julie sandlau. 
havde disse små basser med til vores afterparty <3 de faldt i god smag!


havde en skøn translokation, og er selv ret tilfreds med mine endelige karakterer, som jeg bestemt også har arbejdet hårdt for. så jeg kunne starte sommerferien med ro i maven!

..... og sådan her så det så ud lidt længere ud på natten..hahha
jeg har ingen anelse om hvor den cap stammer fra, men jeg kan huske, at der altså var glimmer på den hash-plante ting dér, så det er sikkert derfor jeg i min brandert har synes at en kasket var en god ide....
puha, det var en sjov aften! jeg kommer virkelig til at savne min klasse, vi har altid haft et helt enestående sammenhold, hvilket vores lærere og forældre altid har været ret imponeret af, vil jeg tro!
især vores pigegruppe har et tæt bånd, selvfølgelige har vi altid dannet mindre grupper, men i det store hele har vi sagtens allesammen kunne have det sjovt sammen. et utal af pigeovernatninger, biografture, bowlingture, shoppingture, tivoliture med samtlige tøser er det blevet til gennem årene, og det vil jeg aldrig glemme. <3

men for at snakke om noget lidt andet, blev jeg den anden dag spurgt om hvad jeg skulle efter 9. 
jeg skal på handelsskole, nærmere Niels Brock inde i KBH. jeg får en del tid i tog, men jeg glæder mig rigtig meget! jeg skal på elite-linjen, hvilket jeg besluttede mig for efter at have være til åbent hus en masse forskellige steder. jeg ser virkelig frem til at prøve noget nyt, selvom det er sørgmodigt at efterlade kære 9.1 :( 

MEN NU ER DET ENDELIG SOMMER!
jeg har nydt ferien i fulde drag efter en vild fest med klassen i onsdags, stod den på poolparty/fødselsdagsfest i går, så jeg må indrømme at jeg er en lille bitte smule træt nu.. og at jeg måske haft et lidt for passioneret forhold til vodkaen. og rommen. avs... men hvad fanden, YOLO er det ikke det vi alle siger nu? <3

ej hihi, håber virkelig i alle får en vidunderlig sommer! har i nogle vilde planer? 



2 kommentarer:

  1. super flot sæt helt enkel og fint!
    - hvor er din taske fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! den er fra Aldo, og kostede 450,- <3

      Slet